Reklamacje
Jeżeli zakupiony towar jest wadliwy lub niezgodny z zamówieniem możesz złożyć reklamację.
W przypadku stwierdzenia wady towaru przysługuje Ci prawo do złożenia reklamacji w terminie 2 lat od daty doręczenia towaru i 1 roku od daty stwierdzenia wady
towaru.
Reklamacji możesz dokonać odsyłając do nas wadliwy produkt wraz z wypełnionym formularzem na adres:
Red Bird
"Dział reklamacji"
Franciszka Plocka 7
94-106 Łódź
lub korzystając z usługi "Szybkie zwroty" świadczonej przez InPost - szczegóły
W celu sprawnego rozpatrzenia reklamacji, przesyłka zwrotna powinna zawierać:
- Reklamowany produkt
- Wypełnione pismo reklamacyjne
- Dowód zakupu lub dane osoby na którą było składane zamówienie
Najpóźniej w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki z wadliwym towarem ustosunkujemy się do złożonej reklamacji i poinformujemy Cię o dalszych czynnościach.