O sklepie Contigo

 

 

Kochamy podróże!

 

Ale w tę podróż dobrze zabrać coś do picia.

Zimnego! Gorącego! Świeżego! Ważne aby było ze mną.

 

Najlepiej zabrać Contigo, bo wtedy się nie wyleje. 

 

Serdecznie zapraszamy

Wasze.... oooops ... MojeContigo.pl

 

 


 

 

Na skróty (kilka ważnych informacji, więcej w treści regulaminu)

Wysyłka i termin dostawy

Każdy produkt posiada informację o terminie wysyłki. 
Jest to termin przygotowania produktów do wydania kurierowi. 
Do tego terminu należy dodać czas dostawy:
- dla przesyłek kurierskich 1 dzień
- dla przesyłek InPost 2-3 dni

Jeśli z jakiś przyczyn termin miałby ulec zmianie, klient jest informowany telefonicznie lub e-mailem o dłuższym czasie realizacji. 

Jeśli produkt nie posiada określonego terminu wysyłki, mamy prawo zrealizować taką umowę sprzedaży w ciągu 30 dni. 

 

Zwroty Towaru

Macie Państwo 10 dni od momentu otrzymania towaru na wysłanie oświadczenia o zwrocie towaru.  

Liczy się dzień wysłania oświadczenia, a nie dzień doręczenia.
Sam zwrot towaru powinien nastąpić nie później niż 14 dni od momentu wysłania oświadczenia. 

Zwrotu można dokonać wypełniając oświadczenie o odstąpieniu od umowy i dołączając je do produktu. 
Zwrotu dokonujecie na własny koszt. Wartość towaru (cena) zostanie Wam zwrócona w ustawowym terminie max. 10 dni. 
Proszę pamiętać, że produkt powinien zostać zwrócony w niezmienionym stanie, chyba że  zmiana miała miejsce w granicach "zwykłego zarządu" czyli wypróbowania produktu.
Będziemy wdzięczni za zwrot w oryginalnym opakowaniu jeśli produkt takowy posiadał.

Do zwrotu należności będzie nam potrzebny oryginał paragonu.

Prawo do zwrotów nie dotyczy podmiotów gospodarczych.  

 

Reklamacje

Gdyby odkryli Państwo jakąś wadę w produkcie możecie go reklamować. 

Prosimy o kontakt z obsługą w przypadku reklamacji. Często jeśli znamy defekt produktu nie będzie konieczne jego odesłanie tylko otrzymacie Państwo nowy produkt. 

Prosze skorzystać z elektronicznego formularza reklamacji RMA jeśli rejestrowaliście się podczas zakupu. Można skorzystać także z formularza reklamacji.
Proszę opisać czego dotyczy reklamacja. W pierwszej kolejności postaramy się naprawić, potem wymienić przesłany produkt. Gdyby nie udało nam sie tego dokonać (spełnić zadość Państwa  żądaniu) zwrócimy Wam zapłaconą cenę. 

Reklamacje wysyłacie Państwo na własny koszt. Koszt ten jest zwracany w przypadku uznania reklamacji. 

Jeśli uznamy reklamacje (mamy na to 14 dni) będzie nam potrzebny dowód zakupu. Może to być kopia paragonu, karta gwarancyjna jeśli była dołączona do produktu, faktura VAT, lub obciążenie z konta lub karty. 

W celu zapewnienia najwyższej jakości usług korzystamy z informacji przechowywanych w przeglądarce internetowej. Zapoznaj się z polityką cookies.
Zamknij
pixel