Pracuj dla Contigo!
Szukasz pracy, ale nie widzisz u nas odpowiedniej oferty? Nic straconego!
Jesteśmy otwarci na talenty i z chęcią poznamy Cię bliżej, nawet jeśli aktualnie nie rekrutujemy na konkretne stanowisko. Może właśnie Ty jesteś brakującym elementem naszej układanki?
Jeśli do tego jesteś specjalistą w swojej dziedzinie (lub dopiero zaczynasz swoją przygodę i chcesz się uczyć od najlepszych) - wyślij CV
Aktualnie szukamy:
1.Opiekun klienta / Asystent klienta zagranicznego z językiem niemieckim/ angielski
Co będzie należało do Twoich obowiązków?
- Telefoniczna i mailowa korespondencja z klientami oraz leadów
- Budowanie relacji z klientami w oparciu o udostępnioną bazę kontaktów
- Przygotowywanie i prezentowanie ofert cenowych
- Monitorowanie procesu zamówień i dbanie o satysfakcję klienta
- Współpraca z innymi działami w firmie w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi
Czego oczekujemy?
- Biegłej znajomości języka niemieckiego poziom swobodnej konwersacji (minimum poziom B2)
- Umiejętności analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
- Otwartości, komunikatywności i umiejętności budowania relacji
- Umiejętności organizacji pracy własnej
- Wysokiej kultury osobistej i pozytywnego nastawienia
- Doświadczenie w obsłudze klienta oraz komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
2. Markeplace Manager
Wymagania:
- Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu i rozwijaniu sprzedaży na Marketplace’ach w Polsce i za granicą,
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i umiejętność pracy z danymi w celu sprawnego podejmowania decyzji
- Zaangażowanie w pracę i dążenie do ciągłego rozwoju sprzedaży w kanałach Marketplace
- Samodzielność w działaniu
- Dobra znajomość języka angielskiego
Zakres obowiązków:
- Tworzenie i doskonalenie ofert na marketplace- obecnie Allegro, Emag, Erli, Kaufland, Empik, Home & You, Modivo
- Zarządzanie projektami uruchamiania nowej sprzedaży na platformach marketplace,
- Analiza potencjału sprzedaży i kosztów uruchomienia nowej oferty,
- Analizowanie trendów rynkowych i opracowywanie nowych rozwiązań zwiększających traffic oraz jego efektywność
- Zdefiniowanie strategii rozwoju marketplace spójnej ze strategią firmy
- Zarządzanie cyklem sprzedaży
- Identyfikacja ryzyka i zarządzenie nim
Mile widziane:
- znajomość tematyki ADS i reklam w sektorze Marketplace
- Znajomość narzędzi do analityki i zarządzania sprzedażą na Marketplace’ach: ERP (np. Subiekt GT, Baselinker, Allegro Ads Manager , PPC Automation, Emag Ads, Dealavo)
Co oferujemy?
Stawiamy na niekorporacyjne podejście do pracy, gdzie brak sztywnych budżetów i wskaźników KPI daje naszym pracownikom dużą swobodę w działaniu.
Wierzymy, że elastyczność i zaufanie są kluczem do efektywnej pracy i rozwoju. Zamiast narzucać sztywne ramy, stawiamy na komunikację, współpracę i wzajemne zrozumienie. Każdy pracownik ma realny wpływ na kształt firmy, a jego pomysły i inicjatywy są cenione i brane pod uwagę. To podejście pozwala nam działać szybko, kreatywnie i efektywnie.
Atrakcyjny pakiet benefitów - dofinansowanie do karty Multisport, Ubezpieczenie grupowe, Prywatna opieka medyczna.
Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin oraz elastyczne godziny pracy- zaczynasz między 6 a 9, dogadamy się.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres: praca@redbird.pl